CAT

Actualitat

El Museu del Barroc de Catalunya acull la presentació del programa del Dia Internacional dels Museus a la ciutat de Manresa.
El diumenge 17 de març a les 17h acollirem la presentació de la 7a edició del festival Espurnes Barroques sota el lema Goig/Dolor/Glòria.
Els propers dies 16 i 17 de març acollirem al claustre del Museu les VII Jornades Gastronòmiques del Camí Ignasià.
El proper 21 de febrer, coincidint amb la Festa de Llum inaugurem el Museu del Barroc de Catalunya amb l’acte la Llum del Barroc.
Manresa inaugurarà el Museu del Barroc de Catalunya el dimecres 21 de febrer, coincidint amb la Festa de la Llum.

Per si t'ho has perdut

El Museu del Barroc de Catalunya està englobat dins l’espai del Museu de Manresa. Accedeix a la seva web des d’aquí:

Plaça de Sant Ignasi 14-16, 08241 Manresa — Barcelona

+34 938 741 155