CAT

Claustre musical amb el Quartet Brossa

Veniu a gaudir de la música del quartet de cordes Quartet Brossa, que interpretarà cançons molt actuals adaptades amb clau barroca. Madonna, Coldplay, Rigoberta Bandini o Nirvana sonaran entre les parets d’aquest entorn incomparable mentre sopeu o feu una copa.

Amb més de 15 anys de trajectòria professional i intensa participació en la vida cultural i musical del país, el Quartet Brossa posa els instruments de corda en tessitures camaleòniques i revisa la música clàssica amb una nova mirada. El conjunt, que ha format part de col·laboracions sorprenents també ha sigut guardonat amb nombrosos premis com el Premi Altaveu, el Premi Enderrock o el Premi Puig Porret.

Per si t'ho has perdut

El Museu del Barroc de Catalunya està englobat dins l’espai del Museu de Manresa. Accedeix a la seva web des d’aquí:

Plaça de Sant Ignasi 14-16, 08241 Manresa — Barcelona

+34 938 741 155