CAT

L’empremta del Barroc a Manresa

L’itinerari s’inicia al nou Museu del Barroc de Catalunya on es podrà veure una selecció d’algunes de les obres més representatives del barroc al nostre territori. Seguidament la visita continua amb un itinerari per la ciutat per tal de conèixer les empremtes barroques de Manresa a través d’una ruta per alguns dels edificis barrocs més emblemàtics de la ciutat. Una visita que convida a la descoberta de la ciutat amb una nova mirada.

• Museu del Barroc de Catalunya
  • Ajuntament de Manresa
  • Antic Palau del Consell
  • Cova de Sant Ignasi
Més informació i reserves:
serveieducatiu@museudelbarroc.cat
+34 93 874 11 55
En aquest apartat posem a disposició dels nostres usuaris diversos materials que considerem que poden ser útils tant per millorar el coneixement del Museu i de les activitats que duem a terme com per a preparar les visites. Són articles, bases documentals, propostes d’activitats, o imatges que volem que facilitin el contacte i l’ús del museu per part de les persones interessades.

Per si t'ho has perdut

El Museu del Barroc de Catalunya està englobat dins l’espai del Museu de Manresa. Accedeix a la seva web des d’aquí:

Plaça de Sant Ignasi 14-16, 08241 Manresa — Barcelona

+34 938 741 155