CAT

Presentació de la 7a edició del festival Espurnes Barroques

Amb maridatge musical i gastronòmic

Aquest diumenge 17 de març a les 5 de la tarda acollirem a l’entresòl del Museu del Barroc de Catalunya la presentació de la 7a edició del festival Espurnes Barroques que, sota el lema “Goig/Dolor/Glòria” se celebrarà entre l’11 de maig i el 9 de juny a 23 municipis de la Catalunya Central.

L’acte comptarà amb un tast musical (amb Juan de la Rubia i Ignacio Ramal) i gastronòmic. Després que el president de la Fundació Espurnes Barroques, Jaume Badia, que s’estrena en el càrrec, i el director Josep Barcons expliquin les novetats d’enguany, el públic assistent podrà resoldre els seus dubtes al voltant de les propostes previstes per aquest maig i juny.

Aforament limitat

Per si t'ho has perdut

El Museu del Barroc de Catalunya està englobat dins l’espai del Museu de Manresa. Accedeix a la seva web des d’aquí:

Plaça de Sant Ignasi 14-16, 08241 Manresa — Barcelona

+34 938 741 155